نمیدونم چی عنوانش باشه
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 13 / 3 / 1391
نویسنده : (مرضیه خانوم

تاالان وبمون بیشتر از یه سالشه  هر بدی  وخوبی که توش جریان داشته هم گذشته و مهم خاطراتشه که هر وقت یاد آوری شه کلی حال وهوامون عوض میشه از خود تعریف نباشه تاالان که من تو این وب نویسنده بودم ایده هایی دادم  برای تنوع هرچه بیشتر وب که کم وبیش کارا بودن نظراتی دادم چن  نظراتی بهم فرستاده بودن که حالا بماند خوب بودن یا هرچی من کلا انتقاد پذیرم اما تایه حدی یعنی  نه تنها من همه همینجورین  تا جایی تونستم جواب دادم به نظرات و چن تا دانلودهم گذاشتم کسی راجع بهشون چیزی نگفت  قرار بود بهترین پست سال هم انتخاب شه که حالا ترم بعد میگم بهتون البته با اجازه خانوم مدیر   امیدوارم این وب هر روز بهتر از دیروزش باشه




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سمانه در تاریخ : 1391/3/15/1 - - گفته است :
یادش بخیر اولین باری که تو کلاس به بچه ها گفتم که هیچکی نفهمید!!

بعد اینکه گفتم یه دفعه بچه های انجمن اومدن داخل کلاس هیچ وقت این لحظه ها یادم نمیره

جلسه بعدی به آقای فخارزاده گفتم به آقایون بگه که ایشونم...............

وای خدای من قبل امتحان زبان (معلوم نبود واقعا ما امتحان داریم یا ........)

(اینکه وقتی یه بنده خدایی کم میاورد موضوع رو میپیچوند طوری که نفهمی )


پاسخ:مرضیه: سمان نگو که دلم کبابه باورم نمیشه یه سال گذشت حالا اقای فخارزاده رو ببخش حالا که نیست حلالش کن قبل امتحان زبان که نگو افتضاح بود اون بنده خدارو یادم نیس کیه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب